Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Wtorek, 2024-03-19 ( Imieniny: Aleksandryny, Józefa)

Archiwalny Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Brody - Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Gminy Brody

Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Gminy Brody

Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Gminy Brody – Paweł Zięba tel. 41 271-12-31,    e-mail: organizacyjny@brody.info.pl

Do zadań koordynatora należy w szczególności:

  1. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy;
  2. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19.07.2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
  3. Monitorowanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
  4. Wyznaczanie kierunków i prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w zakresie dostępności;

 

 

 

Autor: Paweł Zięba

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2021-03-17 12:00przez: Paweł Zięba
Opublikowano:2021-03-17 13:34przez: Łukasz Wzorek
Zmodyfikowano:2022-08-11 13:34przez: Paweł Zięba
Podmiot udostępniający: Urząd Gminy Brody
Odwiedziny:1663

Rejestr zmian

  • [2022-08-11 13:34:00]Paweł Ziębadodanie załącznika
  • [2021-03-29 13:03:09]Łukasz Wzorekdodano raport
  • [2021-03-29 11:43:35]Łukasz Wzorekdodano
  • [2021-03-29 11:34:02]Łukasz WzorekDodano plan działania
  • [2021-03-17 11:57:58]Łukasz WzorekUtworzenie i dodanie artykułu

Banery/Logo